دل شکسته

-ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ-

دل شکسته

-ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ-

تنهام گذاشتی

می دونی چقدر دلم برات تنگ شده؟؟؟؟

رفتی ولی جیگرمو سزوندی

شبی نیست که خواب داشته باشم

همش خواب و دل تنگیتو می کنم

ولی رفتی

خیلی وقت ها فکرتو می کنم به خودم می گم لعنت به دختر ها

همشون فقط فیلم بلدن

همشون فقط ادعا دارند

فقط تضاهر

فقط

فقط

تو همونی بودی که تویه دهانم غذا می زاشتی؟؟؟

تو همونی نبودی که لقمه رو با من می خوردی

تو...............

چقدر تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااام

می دونم اگه هم بیام سمتت زجری که الان دارم بعدا چندین برابرش رو دارم

اومدی و عشقمو فوران کردی و رفتی

اومدی و تمام زندگیمو آتش زدی و رفتی

چه فکرا داشتم

به خاطر تو از همه زندگیم زدم

نزدم؟؟؟؟؟

ها

گفتی این کار رو کن

گفتم باشه
اون کار رو کن گفتم باشه

همش وقتی یه امتجان می کردمت مردود می شدی ولی زیاد به روت نمی آوردم

وقتی اعصابم بهم ریخته بود تو به جایه این که بیای آرومم کنی می اومدی بدتر می کردی و می گفتی که درکت نمی کنه و برام لج می کردی

وقتی هم بهت می گفتم یه بار فقط یه بار تو جلو بیا

برای مدت کوتاهی اونم از ژس اجبار اومدی و منت هم میزاشتی

تو منو به خاطر موقعیتم می خواستی

همین

گریه گریه گریه گریه

گریه

گریه

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://faryadeasheghane.blogsky.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
از نظرت هم ممنون
موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد