دل شکسته

-ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ-

دل شکسته

-ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ-

چه جوری می تونی امسال روزه بگیری؟؟

من که نبخشیدمت

خدا شاید ببخشه تو رو

یک سال از لحظه با تو بدون گذشت

دارم می رسم به روزهایی خداحافظی

روزهایی که تو باهاش آشنا شدی و دوران فیلم بازی کردنت و دعوا انداختنت

فکر نکن فراموشت کردم

نه

اینو بگم با دیدن هر دختری که ... به یاد تو می افتم و تنفر من از دختر بیشتر میشه

من که دعا کم می کنم ولی همیشه برات دعا کردم که خوشبخت بشی

گذاشتم راحت بری

گذاشتم به زندگیت برسی

این قدر بزرگ بودم که سکوت بزرگی کردم

نبین چه ساکتم

مدام دارم تویه خودم می ترکم

چه شبا به حاله خودم دارم گریه می کنم

حتما می خوای بگی زمان همه چیز رو درست می کنه

آره حق با توهه

زمان تنفر منو نسبت به جنش مخالفم بیشتر کرده و دیوانگی منو نسبت به تو که چرا بهت اعتماد کردم؟؟!!!

بهم گفتی به خاک عزیزت قسم که برات خیلی عزیزه....

زدی زیر گریه

چرا

چون خاک عزیزت برات خیلی مهم بود

نه فکر می کنم اونم فیلمت بود

زندگی آی زندگی

خسته ام خسته ام

خدایا چه قدر تو بزرگی که هر اتفاق بزرگی تویه زندگیم می یوفته با خواب بهم میگی

خدایا شکرت

امیدوارم خدا تویه این ماه رمضان ببخشه تو رو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد