دل شکسته

-ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ-

دل شکسته

-ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ--ـ-ـ-ـ-

خدااا

سزامه

سزامه این تنهایی سزامه

که ژیش چشم تو همه ی خاطارامون رو تک تک پر پر کنم

این گریه نیست

این سهم من از درده

سهم من از بغض نگاه تو

خدااااااااا

خدا دارم دیوانه میشم

خداا صدامو می شنوی

چرا این قدر بدبختم؟

چرا

چچرا هر دری از زندگیم برای تشکیل زندگیم باز میشه بسته هست؟

خدا دارم بریده میشم

خدا تو رو به حق خودت قسم آبرو داری کن

خدا این بندت بیشتر از هر وقت بهت احتیاج داره

بهت احتیاج داره که آروم بشه

می دونم تویه هر کاریت یه دنیا حکمت وجود داره ولی من طاقتشو ندارم

همون جوری که قبلا بهم نشون دادی وجودت خیلی نزدیک تر از اونی چیزی که من فکرشو می کنم

چرا بابام این جوری می کنه؟

یعنی خوشبختی پسر شو نمی خواد؟

چرا بازی در میاره برای من

خدا ای کاش به اندازه کافی پول داشتم که منت کسی رو الان نمی کردم و به کسی نمی گفتم

چرا داره بازی در میاره؟